Jei turite kokių nors problemų su mūsų daiktų ar paslaugų, prašome susisiekti su mumis pirmą kartą prieš jums palikti neigiamą atsiliepimą.Mes padarysime viską, kad išspręsti visas problemas ir suteikti jums geriausią klientų aptarnavimą.
Jūsų pasitenkinimą ir postive atsiliepimai yra labai svarbus mums.
Daugelio šalių, o gal ir pirkėjai turės sumokėti muito mokesčių.
Atsiliepimai
Prašome palikti teigiamą atsiliepimą ir 5 žvaigždžių, jei jūs patenkinti mūsų prekes ir paslaugas.
Prieš grąžinant prekes, patikrinkite, ar grįžti adresą ir logistikos metodas su mumis.Po to, jūs suteikiate daiktų, logistikos įmonės,prašome siųsti mums sekimo numerį.Kuo mes gauti elementus, mes taisymo ar keitimo, juos artimiausiu metu.
Siuntos ir Muitų klausimais
Mes siūlome 1 mėnesį nemokamai pakeitimo.Pirkėjai gali prašyti pakeisti per 15 dienų nuo gavimo produkto.Pirkėjas turėtų grįžti produkto originalo sąlygas jav ir turėtų apmokėti siuntimo išlaidas grąžinti.
Prašome nesupainiokite skirtumas tarp siuntimo išlaidų ir muitinės mokesčių, o ne palikti neigiamą atsiliepimą apie priežastis, dėl muito mokesčių.Dėkojame už jūsų supratimą ir paramą.
Garantija Ir Garantijos
Atkreipkite dėmesį, kad kaina nėra įskaitant muito ir PVM/GST.
Jei galite pateikti užsakymą, prašome pasirinkti pristatymo būdą ir mokėti už užsakymą.Mes atsiųsime daiktų, kaip įmanoma greičiau, kai jūsų mokėjimo pabaigos.